נושא: שאלה | אני יכול לחבר את הדיסקים האלה לאופניים שלי? תאריך: 2/24/2013 1:04:00 AM
מחבר/ת: יוני
טוב אז יש לי אופניים של TREK דגם 4500 בלי דיסקים. אני התחלתי טיפה להתעניין באיך אני יכול לשים מעצור אחורי (בלבד) דיסק, ומצאתי את הקישור הזה http://dx.com/p/aluminum-mountain-road-bicycle-disc-brakes-w-rotors-black-front-rear-67035
אני רוצה לשאול עם זה מתאים לאופניים שלי.. הנה תמונות של החלק של הגלגל האחורי של האופניים שלי: כל הגלגל האחורי: https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/65914_10200578089363114_168764867_n.jpg
הכבל ברקס שיש לי עכשיו: https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/543845_10200578089043106_1850607269_n.jpg
המקום לרפידות: https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/19801_10200578088523093_354600174_n.jpg
המקום לדיסק עצמו: https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/545577_10200578089683122_1629388885_n.jpg
עכשיו השאלה היא האם אני יכול לחבר את הדיסקים שבקישור ששלחתי לאופניים שלי, והאם אפשר להשתמש בכבל ברקס שכבר קיים אצלי? בגדול, אפשרי או לא אפשרי? תסביך או לא תסביך?
|