נושא: רוצה לחזור לרכב fr/dh תאריך: 2/24/2013 5:32:00 PM
מחבר/ת: אלי
אהלן חברים... אחרי שנים מחוץ לתחום מגרד לי שוב בגוף ואני חייב לחזור לתחום...חייב לרכב... לא רוצה לעוף על עצמי על ההתחלה...ורצה להתחיל עם אופניים טובות שישמשו אולי בעתיד גם כאופניים שאשדרג...
לאחר מספר חיפושים מצאתי כמה זוגות אופניים שמצאו חן בעיניי..
specialized big hit 1 2008 - במצב די טוב, כמה שריטות פה ושם אל במצב סבבה... הבולם המקורי , 150mm... באיזור ה 2500 ש"ח.
mongoose black diamond triple במצב טוב מאוד...מפרט stock,,, DHX 3, rock shox boxxer RIDE 133-178 mm. בסביבות 3500 ש"ח
הולך לרכב פרירייד וגם urban fr/dh. וכמו כן בסופשים עולה לכיוון ההרים והולך לרכב קצת trials ומתכנן להכנס קצת יותר עמוק לתחום הדאון היל.. האופניים ככל הנראה גם ישודרגו בעתיד ואחליף את הבולמים(קדמי+אחורי) ושאר המכלולים...אז רצוי שגם האופניים יתאימו ויתפתחו איתי ועם כישורי הרכיבה שלי...
אשמח לשמוע את עיצות הערות והמלצות בנושא.... בתודה מראש חברים...והמשך יום מקסים :)
|