טקסט הודעת פורום
| 2/24/2013 11:39:00 PM |
|
נושא: אל תזלזל באופני יד שניה תאריך: 2/24/2013 11:39:00 PM
מחבר/ת: טל הלפרן
תבדוק מה יד, כנראה תוכל לקנות טוב יותר באותו מחיר. אני פה עקבי בהמלצה על 29 כניסה שהיו לי, קנונדייל טרייל. אופניים נוחות בטירוף
|
חזרה לפורום |
|
|