נושא: להתחיל תאריך: 2/25/2013 10:07:00 AM
מחבר/ת: אייל פלד
שלום אלי,
אם אתה רציני ומתכוון לרכב הרבה והשתפר, ממליץ שלא תקנה אופניים כמו ביג היט או בלק דימונד טריפל, מכיוון שאלו אופניים מאוד מגושמות. אתה מספר שכבר רכבת דאון היל אז כנראה שיש לך כישורים, ומהר מאוד אתה תשפר. האופניים שהצעת לא מתאימות לך (לפי דעתי) ויהיה לך מאוד יקר לשפר את כול המכלולים (לא שווה להשקיע הרבה כסף על השלדות שהצעת). לכן, כמו שאמרת, לא לקנות ישר את האופניים הכי טובים בשוק, אבל כן לקנות אופניים עם מפרט קצת יותר גבוה.
אתה יכול למצוא אופניים מצויינים באיזור ה 5000 -6000 ואתה תמצה אותם ותהנה איתם יותר.
ממליץ לך לחשוב מחדש לגבי האופניים שאתה הולך לקנות.
|