הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/25/2013 7:20:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יוני סמול עם תוכן  הג´אנט נשבר קצת, יש צורך בהחלפתו? (צירפתי תמונות)
נושא: הג´אנט נשבר קצת, יש צורך בהחלפתו? (צירפתי תמונות) תאריך: 2/25/2013 7:20:00 PM
מחבר/ת: יוני סמול

טוב אז נסעתי היום על האופניים (TREK 4500 בלי דיסקים) והייתה מדרכה יחסית גבוהה וירדתי אותה במהירות ואז התחלתי לשמוע כל כמה שניות רעש בזה מהגלגל האחורי ולא הבנתי מה זה, ואז ירדתי מהאופניים ובדקתי מה גורם הרעש ושמתי לב שחלק מהג´אנט נסדק ויוצא טיפה החוצה, וכל סיבוב שלם של הגלגל החלק הזה משתפשף במעצור האחורי (יש לי V BRAKE רגיל)..
המשכתי לנסוע מחוסר ברירה איזה 10 דקות כי הייתי רחוק מהבית וכל הנסיעה זה המשיך להיתקע במעצור ולעשות את הרעשים האלה (וגם מרגישים בכל האופניים את הדפיקות האלה).

הנה תמונות (התמונה השנייה ברורה יותר):

https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/426456_10200595439276851_97000_n.jpg

https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/558038_10200595439716862_61910911_n.jpg

אממ אז השאלה שלי היא האם יש צורך בהחלפה הג´אנט? או שאפשר לדפוק את זה פנימה עם משהו? (ניסיתי לדפוק את זה קצת אבל המניאק לא חוזר פנימה)
במידה וצריך להחליף כמה בערך יעלה?
תודה!!



חזרה לפורום