נושא: המלצה לאופני כניסה תאריך: 2/25/2013 11:03:00 PM
מחבר/ת: assaf
היי אני רוצה להכנס לתחום לא הולך להתאבד על התחביב אלה יותר נסיעות בשבילים וטיולים עם הכלבה ראיתי את החברה הזו במחיר של 1350 ורציתי לשמוע חוות דעת על המחיר ביחס למה שמקבלים איני מבין באופניים כך שאשמח לכל עזרהו הכוונה http://www.bottecchia.com/it/tempo-l...X-55-21-v.html
גיל: 31 גובה : 1.75 משקל : 68
|