טקסט הודעת פורום
2/26/2013 8:46:00 AM
רחמים דאבוש
תודה לכול המגיבים
נושא:
תודה לכול המגיבים
תאריך:
2/26/2013 8:46:00 AM
מחבר/ת:
רחמים דאבוש
לאחר התלבטות ארוכה הלכתי בסוף על ה GT.
חזרה לפורום