הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/26/2013 8:46:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רחמים דאבוש עם תוכן  תודה לכול המגיבים
נושא: תודה לכול המגיבים תאריך: 2/26/2013 8:46:00 AM
מחבר/ת: רחמים דאבוש

לאחר התלבטות ארוכה הלכתי בסוף על ה GT.



חזרה לפורום