נושא: המלצה על אופני שטח במחיר 3500 תאריך: 2/28/2013 10:27:00 PM
מחבר/ת: eitan grin
שלום רב אני רוכב מספר שנים( פעמיים בשבוע) בשטח. אני רוצה לקנות אופניים חדשים במחיר 3500 בערך. אשמח לקבל הצעות על דגמים. ממה שקראתי חשוב לי: מספר צמיג 29, הילוכים 27, בלם הידרואלי, וז"ק(בגלל המחיר) קראתי המלצות על דגם של "נורוקו" 9.2, מישהו מכיר, ממליץ? מה לגבי חברת סקוט דגם 940 ? או אם יש לכם המלצות או תגובות אשמח לשמוע תודה איתן
|