נושא: trek mamba תאריך: 2/28/2013 11:07:00 PM
מחבר/ת: דני ברץ
נמכרות סביב ה4000 ש"ח. עומדות בכול הדרישות שכתבת. גיאומטריה מאוד מוצלחת של גארי פישר, מאוד נוחות ויחסית זריזות. אישית אני לא מת על 29 אבל עשיתי בזמנו כמה רכיבות על האח הגדול שלהן, איקס קליבר, והיה מאוד מפתיע וכיף, בסוף קניתי P7. ראיתי שיש גם דגם מעט יותר אגרסיבי שנקרא סטאש, לא יודע אם מביאים לארץ אבל נראה שווה ביותר.
|