טקסט הודעת פורום
2/28/2013 11:16:00 PM
דני ברץ
נראים פצצה
נושא:
נראים פצצה
תאריך:
2/28/2013 11:16:00 PM
מחבר/ת:
דני ברץ
רידלי חברה מצויינת, וולוצ´ה מערכת מדהימה, חמסין הם יופי של גלגלים.
אתה יודע כמה הם עולים? איפה ראית כאלה בארץ?
חזרה לפורום