טקסט הודעת פורום
| 3/2/2013 9:04:00 AM |
|
נושא: חוזר לפעילות אחר שנים של הפסקה תאריך: 3/2/2013 9:04:00 AM
מחבר/ת: אדם גינסבורי
שלום, בשעה טובה רכשתי אופני כביש ומחפש שותפים לרכישות בשישי ו/או שבת. מרחקים קצרים בהתחלה והגדלת נפח בהתחלה. גר באזור צומת סירקין, פתח תקווה.
אשמח לתגובות.
אדם.
|
חזרה לפורום |
|
|