הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/2/2013 7:40:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אשר כהן עם תוכן  מנשא לאופניים
נושא: מנשא לאופניים תאריך: 3/2/2013 7:40:00 PM
מחבר/ת: אשר כהן

בעיקרון כל אופניים מתחברים למנשא שעל הבגאג´
צריך למצא את התנוחה שבהן האופניין נכנסות למתקן (מיקום מעבר מוטות הנשיאה9
במקרה הגרוע יש אפשרות לרכוש מוט מקשר בין הכסא לכידון ( בסביבות 150 ש"ח)
ועם המוט הנ"ל הכל נעשה פשוט וקל ( במידה ובלעדיו היה מסובך)


חזרה לפורום