נושא: מנשא לאופניים תאריך: 3/2/2013 7:40:00 PM
מחבר/ת: אשר כהן
בעיקרון כל אופניים מתחברים למנשא שעל הבגאג´ צריך למצא את התנוחה שבהן האופניין נכנסות למתקן (מיקום מעבר מוטות הנשיאה9 במקרה הגרוע יש אפשרות לרכוש מוט מקשר בין הכסא לכידון ( בסביבות 150 ש"ח) ועם המוט הנ"ל הכל נעשה פשוט וקל ( במידה ובלעדיו היה מסובך)
|