נושא: כן אבל: תאריך: 3/2/2013 7:49:00 PM
מחבר/ת: t g
את הקידמי הפכתי לקפיץ בשידרוג מיוחד וראשוני אצל אסף משיפ. הכל מכוייל פיקס פוקס למשקל שלי.אנחנו לא מהיום. פשוט היו לי בעבר אופני fr/dh והיה חסר לי הרוך והגיהוץ. מצד שני נשבר לי לטפס עם 19.5 קילו. אז מה שיש למ עכשיו ,לטעמי ולמה שאני חיפשתי,זה הסגנון. היה לי פעם אינטנס 2 ply 2.5 מקדימה,שהמישלין לידו ניראה כמו צמיג כביש (-;
זה הכל עניין של נוחות והעדפה. חיפוש אופניים "לכל סגנון" זה החלום של כולם. מכל הזוגות שהיו לי , האנדורו הכי טובות להגדרה הזאת! הם הוגדרו על ידי מבחנים שונים כמיני דאונהיל בהרגשת הירידות,וכמטפסות יותר טוב מסטמפי בעליות. חבר טוב שלי שהוא הפרטנר שלי לרכיבה היו לו סטמפי,והוא טיען שהאינדורו עולות טוב יותר בעליות. אני שמעתי שהשילדה עם ה-x פחות וורסטילית. אבל אין לי נסיון עליה נסיון.
|