הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/2/2013 10:07:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  זיו פרץ עם תוכן  אינטנס 2.5 זה
נושא: אינטנס 2.5 זה תאריך: 3/2/2013 10:07:00 PM
מחבר/ת: זיו פרץ

צמיג של טרקטור... (והוא גם שוקל כמו צמיג של טרקטור)

באנדורו החדשות ספשלייזד שינו אותם ככה שתהיה להם יכולת טיפוס משופרת ובו בזמן בירידות הן יהיו הכי קרוב לאופני DH. מישהו אמר AM/אנדורו?

אתה לא תקבל את אותה תחושה של אופני DH על אופני AM לא משנה כמה תתאמץ זה לא אותו סוג של אופניים. לאופני DH יש מתלים יותר ארוכים ורכים ביחס לאופני AM ואין להם יכולת טיפוס. מתלה של DH לא מתוכנן כמו מתלה של AM.


חזרה לפורום