נושא: 1280 גרם? זה שוקל תאריך: 3/3/2013 3:50:00 PM
מחבר/ת: זיו פרץ
בערך כמו הגלגל האחורי שלי. (לפני צמיג ורוטור) :giveFinger:
אני מכיר ומכבד את האנדורו. ואם מצמן היו מביאים לארץ את האנדורו 2013, הדגם שמעל ה-COMP, אז כנראה הייתי רוכב היום על אנדורו ולא על נומד. ההתלבטות הייתה בין שני הדגמים האלה בעיקר. (אגב הנומד מדהימות. נראה לי שסנטה שמו בהם טיפה קסם :cool: )
|