הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/3/2013 3:54:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  t g עם תוכן  מסכים איתך.
נושא: מסכים איתך. תאריך: 3/3/2013 3:54:00 PM
מחבר/ת: t g

נומאד ואנדורו זה מאותה מחלקה.
יש אנדורו 2012 2011 מיד 2 אז לא חייב 2013.



חזרה לפורום