נושא: אבל חדש זה יותר כיף תאריך: 3/3/2013 7:20:00 PM
מחבר/ת: זיו פרץ
חוץ מזה אמרתי שאם אני קונה אופניים כאלה יקרות אז שיהיהו חדשות.
אנדורו 2012 קשה להשיג בארץ כי מצמן לא הביאו אותם בכלל באותה השנה ולא בא לי 2011 את הנומד בכלל לא הסתכלתי עליהם ביד שניה כי אמרתי שאם אני קונה סנטה זה רק חדש. (בעיקר בגלל האחריות שלהם)
ושוב כמו שאמרתי חדש זה הכי כיף, אתה יודע בדיוק מה האופניים עברו ואין הפתעות מיותרות.
|