טקסט הודעת פורום
3/3/2013 7:23:00 PM
t g
יש בזה משהו אבל:
נושא:
יש בזה משהו אבל:
תאריך:
3/3/2013 7:23:00 PM
מחבר/ת:
t g
למשל במקום comp יד ראשונה אפשר expert יד 2.ואז המפרט עולם אחר.
חזרה לפורום