נושא: צודק תאריך: 3/3/2013 8:18:00 PM
מחבר/ת: זיו פרץ
אבל מפרט זה לא הכל בחיים.
אני יעדיף רמה מסויימת, אבל ההבדל בין X7 או X9 או XT או SLX לא ממש משנה לי בייחוד באופניים מוכנות. אני בכלל לא מדבר על XTR, X0 ו-XX אלה מערכות יקרות מאד (יותר מידי לדעתי) אבל אם הייתי יכול כן הייתי הולך על XO סתם כי הייתה לי את היכולת.
בנומד שלי שבניתי עם החנות החלטתי ללכת על XT מלא. גם בגלל שזה היה באופן מוזר יותר זול לי מקיט X7 וגם בגלל שעל כל האופניים שלי עד עכשיו היה לי רק סראם (X7 ו- X9) ורציתי לשנות טיפה ולא להגיד שאני מעדיף סראם בלי באמת לנסות את שימנו.
|