נושא: אצלי הפוך: תאריך: 3/3/2013 9:33:00 PM
מחבר/ת: t g
אחרי שימנו הלכתי לסראם,ולא מחליף אותו. האמת היום יש לי xo קרבון ושיפטרים x9אבל גם כשהיה לי x5זה היה מייד יותר נוח לי משימנו. אבל זה מאוד אישי וגם די שולי. אני משתמש בהרבה כח ברכיבה ולכן לא מעביר הילוכים כלכך. החשוב באופניים אחרי שילדה, זה בולמים ובלמים.
|