טקסט הודעת פורום
3/3/2013 9:56:00 PM
זיו פרץ
לא אמרתי שאני מעדיף את שימנו
נושא:
לא אמרתי שאני מעדיף את שימנו
תאריך:
3/3/2013 9:56:00 PM
מחבר/ת:
זיו פרץ
אני עדיין מעדיף את סראם. אבל תמיד טוב לשנות ולנסות דברים חדשים
חזרה לפורום