הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/3/2013 9:56:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  זיו פרץ עם תוכן  לא אמרתי שאני מעדיף את שימנו
נושא: לא אמרתי שאני מעדיף את שימנו תאריך: 3/3/2013 9:56:00 PM
מחבר/ת: זיו פרץ

אני עדיין מעדיף את סראם. אבל תמיד טוב לשנות ולנסות דברים חדשים


חזרה לפורום