טקסט הודעת פורום
| 3/4/2013 1:52:00 PM |
|
נושא: 29 fכרומולי ריגיד תאריך: 3/4/2013 1:52:00 PM
מחבר/ת: zvi neeman
הי, יש לי 29 כרומולי עם בולם פוקס מקדימה, משתעשע ברעיון להחליף לריגיד לגמריי. הרכיבה שלי היא שבילים לבנים. במה ישתנה אופי הרכיבה, מה סוג השטח שיתאים לריגיד?
|
חזרה לפורום |
|
|