נושא: האמת? תאריך: 3/4/2013 3:51:00 PM
מחבר/ת: זיו פרץ
ראיתי יותר שלדות ספשלייזד שבורות מסנטה אבל זה לא העניין.
כל אופניים אפשר לקנות יד"ש (גם קרבון) אבל המוכר צריך להיות אדם ישר ולהגיד לקונה כל מה שעבר על האופניים. והקונה צריך לבדוק את האופניים וגם את הוא חושב שהוא מבין אז לקחת את האופניים לחנות הם בטוח מבינים והם רואים המון אופניים כל יום אז יש להם אמת מידה יותר טובה.
אני העדפתי חדש כי הייתה לי הזדמנות טובה. ולא מצאתי שום דבר שמעניין אותי ביד"ש.
אגב איזה אנדורו יש לך?
|