הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/4/2013 3:56:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  zvi neeman עם תוכן  יופי..
נושא: יופי.. תאריך: 3/4/2013 3:56:00 PM
מחבר/ת: zvi neeman

יופי, מה על אופי הרכיבה? אותי מעניין רכיבה חזקה, מהירה, הרבה עמידה.

אגב בולם קשיח כרומולי לעומת בולם פוקס נעול? זה מדמה את התחושה? הכרומולי הרי זז ומתגמש קצת...


חזרה לפורום