טקסט הודעת פורום
| 3/4/2013 3:56:00 PM |
|
נושא: יופי.. תאריך: 3/4/2013 3:56:00 PM
מחבר/ת: zvi neeman
יופי, מה על אופי הרכיבה? אותי מעניין רכיבה חזקה, מהירה, הרבה עמידה.
אגב בולם קשיח כרומולי לעומת בולם פוקס נעול? זה מדמה את התחושה? הכרומולי הרי זז ומתגמש קצת...
|
חזרה לפורום |
|
|