טקסט הודעת פורום
| 3/4/2013 4:36:00 PM |
|
נושא: ריג´יד זה אופי תאריך: 3/4/2013 4:36:00 PM
מחבר/ת: זיו פרץ
בולם נעול לא מדמה מזלג ריג´יד. לבולם יש סף פריצה. גם כשהבולם נעול הוא יעבוד אם הוא יקבל פידבק מספיק חזק מהשטח. מזלג ריג´יד לא יודע לעשות את זה.
|
חזרה לפורום |
|
|