הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/4/2013 4:36:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  זיו פרץ עם תוכן  ריג´יד זה אופי
נושא: ריג´יד זה אופי תאריך: 3/4/2013 4:36:00 PM
מחבר/ת: זיו פרץ

בולם נעול לא מדמה מזלג ריג´יד. לבולם יש סף פריצה. גם כשהבולם נעול הוא יעבוד אם הוא יקבל פידבק מספיק חזק מהשטח. מזלג ריג´יד לא יודע לעשות את זה.


חזרה לפורום