הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/4/2013 5:16:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  zvi neeman עם תוכן  נכון
נושא: נכון תאריך: 3/4/2013 5:16:00 PM
מחבר/ת: zvi neeman

אבל בהנחה שהוא לא נפרץ?

נאמר ניינר מאוד אוהבים להראות אית ה EMD שלהם מצתקמקת תוך כדי נסיעה למתן הרגש נעימה. מניח שגם כרומולי אחרות. השאלה, אם אפשר לדמת הרגשה של ריגיד כרומולי ע"י בולם נעול שאינו נפרץ


חזרה לפורום