טקסט הודעת פורום
3/4/2013 9:38:00 PM
זיו פרץ
אי אפשר
נושא:
אי אפשר
תאריך:
3/4/2013 9:38:00 PM
מחבר/ת:
זיו פרץ
בולם לעולם לא יהיה ריג´יד. ואם תנפח אותו יותר מידי ותנעל אותו עד לרמה שהוא לא יזוז ותצא לשטח אתה מסתכן בלפגוע בבולם.
חזרה לפורום