הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/4/2013 9:38:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  זיו פרץ עם תוכן  אי אפשר
נושא: אי אפשר תאריך: 3/4/2013 9:38:00 PM
מחבר/ת: זיו פרץ

בולם לעולם לא יהיה ריג´יד. ואם תנפח אותו יותר מידי ותנעל אותו עד לרמה שהוא לא יזוז ותצא לשטח אתה מסתכן בלפגוע בבולם.


חזרה לפורום