הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/5/2013 12:22:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  זיו פרץ עם תוכן  נכון אבל
נושא: נכון אבל תאריך: 3/5/2013 12:22:00 AM
מחבר/ת: זיו פרץ

דבר ראשון לחברות ענק כמו ספשלייזד ג´יאנט וטרק יש גב כלכלי הרבה יותר גדול משל חברות "בוטיק" כמו סנטה אלסוורת´ ייטי ועוד.

דבר שני. אתה קנית את האופניים מהחנות? אם כן (וגם אם לא ת´אמת) תשאל את עצמך מתי תחליף אופניים. אני מאמין שזה יהיה איפשהו בסביבות החמש שנים בטוח לא יותר מעשר, השידרוגיטיס... :p

וסתם ככה אני יודע שבספשלייד האחריות לכל החיים היא על המשולש הקדמי בלבד. אם אני לא טועה זה שלוש שנים על האחורי ושנה על המכלולים.
בסנטה יש אחריות לכל החיים על המייסבים וcrash replacement לקונה המקורי ועכשיו גם חמש שנים על השלדה.


חזרה לפורום