הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/5/2013 7:38:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אוהד שבתאי עם תוכן  היי תודה
נושא: היי תודה תאריך: 3/5/2013 7:38:00 AM
מחבר/ת: אוהד שבתאי

אני נוסע עם אופניי felt virtue 3 אבל חברי נוסע עם trek 4500 ורציתי לדעת אם תיהיה לו בעיה לסוע איתם


חזרה לפורום