טקסט הודעת פורום
3/5/2013 7:38:00 AM
אוהד שבתאי
היי תודה
נושא:
היי תודה
תאריך:
3/5/2013 7:38:00 AM
מחבר/ת:
אוהד שבתאי
אני נוסע עם אופניי felt virtue 3 אבל חברי נוסע עם trek 4500 ורציתי לדעת אם תיהיה לו בעיה לסוע איתם
חזרה לפורום