נושא: שמן וגריז לטיפול בבולם תאריך: 3/5/2013 4:15:00 PM
מחבר/ת: Yossi M
אני רוצה לטפל בבולם שלי. הבנתי שבמקום השמנים של פוקס, אני יכול להשתמש בשמן טלסקופים, ובמקום ה fox fluid, בשמן גיר 80-90wt. יש הבגל אם השמנים האלה "רגילים". סינטטיים או חצי סנטטיים? יש חברה מומלצת? כמו כן, איזה גריז מומלץ להשתמש (לבולם וגם למוט כיסא הדראולי?
|