טקסט הודעת פורום
3/6/2013 9:25:00 AM
אוהד שבתאי
סינגלים
נושא:
סינגלים
תאריך:
3/6/2013 9:25:00 AM
מחבר/ת:
אוהד שבתאי
האם יכולה ליהיות בעיה ברכיבת סינגלים עם אופניי trek 4500 ברקס v רגיל? לא סינגלים קשים בארי בן שמן וכוו
חזרה לפורום