הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/6/2013 9:25:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אוהד שבתאי עם תוכן  סינגלים
נושא: סינגלים תאריך: 3/6/2013 9:25:00 AM
מחבר/ת: אוהד שבתאי

האם יכולה ליהיות בעיה ברכיבת סינגלים עם אופניי trek 4500 ברקס v רגיל? לא סינגלים קשים בארי בן שמן וכוו



חזרה לפורום