טקסט הודעת פורום
3/6/2013 10:20:00 AM
משה דבורה
ממש לא
נושא:
ממש לא
תאריך:
3/6/2013 10:20:00 AM
מחבר/ת:
משה דבורה
אני רכבתי על ז"ק עם V ברקס וחרשתי את כל המסלולים האלה ואפילו הרבה יותר קשים.
חזרה לפורום