הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/6/2013 10:20:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  משה דבורה עם תוכן  ממש לא
נושא: ממש לא תאריך: 3/6/2013 10:20:00 AM
מחבר/ת: משה דבורה

אני רכבתי על ז"ק עם V ברקס וחרשתי את כל המסלולים האלה ואפילו הרבה יותר קשים.




חזרה לפורום