הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/6/2013 2:33:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ערן עוזיאלי עם תוכן  כפי שכבר הבנת
נושא: כפי שכבר הבנת תאריך: 3/6/2013 2:33:00 PM
מחבר/ת: ערן עוזיאלי

נראה שלאנשים אין הרבה מה להגיד על זה - מן הסתם השמנים עושים פחות או יותר אותה עבודה. אני באופן אישי משתדל להחליף חברה מדי פעם. את השמן הכי טוב שהיה לי בכלל הפסיקו לייבא/לייצר (Purple Extreme Synthetic Lubricant) וחבל.

ערן


חזרה לפורום