נושא: כפי שכבר הבנת תאריך: 3/6/2013 2:33:00 PM
מחבר/ת: ערן עוזיאלי
נראה שלאנשים אין הרבה מה להגיד על זה - מן הסתם השמנים עושים פחות או יותר אותה עבודה. אני באופן אישי משתדל להחליף חברה מדי פעם. את השמן הכי טוב שהיה לי בכלל הפסיקו לייבא/לייצר (Purple Extreme Synthetic Lubricant) וחבל.
ערן
|