הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/12/2013 7:44:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נגה קליש עם תוכן  אבד Polar ביער חורשים :(
נושא: אבד Polar ביער חורשים :(  תאריך: 3/12/2013 7:44:00 PM
מחבר/ת: נגה קליש

אני מפרסמת בשביל חברה שאיבדה היום את הפולר שלה ביער חורשים.
הוא אבד ככל הנראה בצד הצפוני של הוואדי (בין הוואדי לנירית).
אם אני זוכרת נכון זה דגם sc200 (לא שעון יד אלא מסך בלבד).
אם מישהו יתקל בו במקרה.. אני ממש אשמח לקבל מסר.
תודה רבה


חזרה לפורום