טקסט הודעת פורום
3/16/2013 4:37:00 AM
שי סורוקה
הבדל של קילו.
נושא:
הבדל של קילו.
תאריך:
3/16/2013 4:37:00 AM
מחבר/ת:
שי סורוקה
:) וזה לא מעט.
זה אומר תחושה שונה בחלוקת המשקל/מרכז ףכובד של האופניים.
חזרה לפורום