הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/16/2013 4:37:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שי סורוקה עם תוכן  הבדל של קילו.
נושא: הבדל של קילו.  תאריך: 3/16/2013 4:37:00 AM
מחבר/ת: שי סורוקה

:) וזה לא מעט.
זה אומר תחושה שונה בחלוקת המשקל/מרכז ףכובד של האופניים.


חזרה לפורום