נושא: שיפור מודולציה במערכת שימנו, התייעצות: תאריך: 3/16/2013 3:08:00 PM
מחבר/ת: Odpr Po
ברשותי מערכת ברקסים הידראולים של שימנו מסדרת 400. לאחרונה התחלתי יותר לרכב בשטח, בסינגלים ושמתי לב שכמעט ואין מודולציה. דבר קטלני בשבילים. הייתי בחנות ואמרו שאין ממש מה לעשות. לאחר מספר שיחות שם, משהו אמר שהדבר היחיד שאפשר לעשות זה להוסיף יותר שמן. וגם זה לא ממש ישפר. באמת אין מה לעשות וזה מצב?
|