טקסט הודעת פורום
3/16/2013 8:07:00 PM
ארז
אבד טלפון בפארק קנדה
נושא:
אבד טלפון בפארק קנדה
תאריך:
3/16/2013 8:07:00 PM
מחבר/ת:
ארז
שלום, כנראה שאבד היום טלפון באזור ההתחלה של ה"שחור" בקנדה.
אם מישהו מוצא אשמח אם תיצרו איתי קשר במייל או בהודעות
[email protected]
חזרה לפורום