הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/16/2013 8:07:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ארז עם תוכן  אבד טלפון בפארק קנדה
נושא: אבד טלפון בפארק קנדה תאריך: 3/16/2013 8:07:00 PM
מחבר/ת: ארז

שלום, כנראה שאבד היום טלפון באזור ההתחלה של ה"שחור" בקנדה.
אם מישהו מוצא אשמח אם תיצרו איתי קשר במייל או בהודעות [email protected]


חזרה לפורום