נושא: אחרי שתי רכיבות עם שימאנו יבש הגעתי למסקנות הבאות תאריך: 3/17/2013 10:53:00 AM
מחבר/ת: nativ Sp
1. לא משנה כמה שמים אחרי רכיבה של 30 ק"מ השרשרת יבשה לחלוטין. 2. אחרי כ-15 ק"מ כבר מתחילים לשמוע את השרשרת . 3. לא לקנות אותו יותר.
היום או מחר אני צריך לקבל את השמן החדש של JOES ואני אבדוק אותו , במידה ולא יהיה טוב אני אחזור לרוקנרול הכחול.
ה-MOTOREX נשאר לאורך זמן ברכיבה אבל הבעיה שלו שנדבק אליו לכלוך והשרשרת נהיית שחורה שזו בעיה קטנה יחסית לגרגרי החול / אבק שנדבקים עליו בתוך החוליות והדרך היחידה לנקות אותם זה בעזרת דגריזר אחרי כמעט כל רכיבה ...
|