הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/17/2013 10:53:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  nativ Sp עם תוכן  אחרי שתי רכיבות עם שימאנו יבש הגעתי למסקנות הבאות
נושא: אחרי שתי רכיבות עם שימאנו יבש הגעתי למסקנות הבאות תאריך: 3/17/2013 10:53:00 AM
מחבר/ת: nativ Sp

1. לא משנה כמה שמים אחרי רכיבה של 30 ק"מ השרשרת יבשה לחלוטין.
2. אחרי כ-15 ק"מ כבר מתחילים לשמוע את השרשרת .
3. לא לקנות אותו יותר.


היום או מחר אני צריך לקבל את השמן החדש של JOES ואני אבדוק אותו , במידה ולא יהיה טוב אני אחזור לרוקנרול הכחול.

ה-MOTOREX נשאר לאורך זמן ברכיבה אבל הבעיה שלו שנדבק אליו לכלוך והשרשרת נהיית שחורה שזו בעיה קטנה יחסית לגרגרי החול / אבק שנדבקים עליו בתוך החוליות והדרך היחידה לנקות אותם זה בעזרת דגריזר אחרי כמעט כל רכיבה ...


חזרה לפורום