טקסט הודעת פורום
| 3/17/2013 9:49:00 PM |
|
נושא: היבואן אכן יושב בהרצליה תאריך: 3/17/2013 9:49:00 PM
מחבר/ת: שלמה גרטמן
החנות נקראת ענק האופניים ולבחור קוראים קובי בסידן. עשיתי טיפולים אצלו והוא מקצוען. יש גם את אסף משיפ יושב צמוד למצמן בילו גם הוא מקצוען
|
חזרה לפורום |
|
|