הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/17/2013 9:53:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שלמה גרטמן עם תוכן  למה יבואן?
נושא: למה יבואן? תאריך: 3/17/2013 9:53:00 PM
מחבר/ת: שלמה גרטמן

יבואן ימכור לך חדשות.
נסה דווקא חנויות אופניים. תבקש שישמרו לך רפידות ישנות. בשביל ניסוי זה אולי יספיק

דרך אגב שלחתי לך הודעה זהה במסרים בטעות


חזרה לפורום