טקסט הודעת פורום
| 3/17/2013 9:53:00 PM |
|
נושא: למה יבואן? תאריך: 3/17/2013 9:53:00 PM
מחבר/ת: שלמה גרטמן
יבואן ימכור לך חדשות. נסה דווקא חנויות אופניים. תבקש שישמרו לך רפידות ישנות. בשביל ניסוי זה אולי יספיק
דרך אגב שלחתי לך הודעה זהה במסרים בטעות
|
חזרה לפורום |
|
|