נושא: אוויד, הופ, הייס... תאריך: 3/18/2013 11:06:00 PM
מחבר/ת: זיו פרץ
לדעתי לברקסים של שימנו יש הרגשת on/off כזאת שאני לא ממש אוהב. (כרגע רוכב עם XT)
אישית הכי אהבתי את הברקסים של אוויד. לפעמים קצת מרעישים אבל עוצרים מעולה ועם מודולציה טובה.
ואם יש כמה שקלים מיותרים אז HOPE הם ברקסים מעולים אבל טיפה יקרים.
ואם כבר ברקסים אז אהבתי מאד את ה-הייס סטרוקר טרייל שהיו לי. לא מבין מה יש לאנשים נגדם.
|