נושא: לטפס עם צמיד רחב תאריך: 3/19/2013 6:42:00 PM
מחבר/ת: tal brenner
אני אוטוטו מתחדש באופניים (רמדי 8) ואני שוקל להחליף את הצמיגים ל 2.4 מה שמגיע עם האופניים זה צמיג 2.3
אני מתלבט כי הסיגנון רכיבה שלי הוא AM אבל הרבה פעמים יוצא לי גם לטפס עם האופניים אז אני רוצה לדעת כמה מחיר משלמים בטיפוס עם צמיד רחב יותר ומה היתרונות של צמיג רחב.
וגם הצעות לצמיגים :)
תודה מראש :)
|