טקסט הודעת פורום
| 3/22/2013 8:23:00 PM |
|
נושא: קניית אופניים תאריך: 3/22/2013 8:23:00 PM
מחבר/ת: גל
שלום אני מתעניין לקנות אופניים חדשות בטווח מחירים של 3500-4500
וראיתי שלושה סוגים שהכי מעניינם אותי ורציתי לדעת מה לדעתכם טוב מבין השלושה.
norco charge 9.1 או trek mamaba או cube analog ? על מה אתם הכי ממליצים?
תודה רבה
|
חזרה לפורום |
|
|