טקסט הודעת פורום
| 3/23/2013 9:53:00 PM |
|
נושא: יותר רחב יותר רך תאריך: 3/23/2013 9:53:00 PM
מחבר/ת: דני ברץ
בגדול אין רוחב מומלץ. ככול שהצמיג רחב יותר הוא נוח יותר ואיטי יותר. עכשיו השיקול הוא שלך. אם אתה מתכנן רכיבות ארוכות הייתי ממליץ על ה47 שזה די רחב אם להתניידות מהירה בעיר אז יותר צר. איזה רכיבות אתה מתכנן לעשות?
|
חזרה לפורום |
|
|