הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/27/2013 12:01:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ניר שטיינפלד עם תוכן  ונטיל תקוע
נושא: ונטיל תקוע תאריך: 3/27/2013 12:01:00 PM
מחבר/ת: ניר שטיינפלד

בוקר טוב,
היה חסר לי אויר בגלגל הקדמי אז ניסיתי לנפח אבל לא נכנס אויר.. חשבתי להוציא לגמרי את האויר כדי להוציא את הפנימית אבל אי אפשר אפילו להוציא אויר.. כנראה הצ´ופצ´יק שלוחצים עליו כדי להוציא ולהכניס אויר תקוע או משהו.
יש דרך להוציא את הצמיג כשיש עוד אויר בפנימית? או שיש למישהו רעיון אחר למה אפשר לעשות..?

תודה.


חזרה לפורום