הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/28/2013 4:43:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ערן מנשה עם תוכן  ונטיל תקוע
נושא: ונטיל תקוע תאריך: 3/28/2013 4:43:00 AM
מחבר/ת: ערן מנשה

במידה ויש לך פנימית עם ג´יפה יכול להיות שהונטיל נסתם ונתקע.

ניתן להשתמש במפתח ונטיל, או פקק ונטיל כמו בתמונה, ע"מ להוציא את הליבה של הונטיל, בעבר מכרו בשופ@הרים.

לחילופין, אתה יכול ללכת לחנות השכונתית ולבקש שיחליפו לך את הליבה של הונטיל, עניין של כמה שקלים.

בהצלחה :)


חזרה לפורום