נושא: ונטיל תקוע תאריך: 3/28/2013 4:43:00 AM
מחבר/ת: ערן מנשה
במידה ויש לך פנימית עם ג´יפה יכול להיות שהונטיל נסתם ונתקע.
ניתן להשתמש במפתח ונטיל, או פקק ונטיל כמו בתמונה, ע"מ להוציא את הליבה של הונטיל, בעבר מכרו בשופ@הרים.
לחילופין, אתה יכול ללכת לחנות השכונתית ולבקש שיחליפו לך את הליבה של הונטיל, עניין של כמה שקלים.
בהצלחה :)
|