נושא: בסכום כזה רק יד 2 !! תאריך: 3/29/2013 11:25:00 PM
מחבר/ת: tal brenner
תעבור על לוח יד שניה פה בהרים ותחפש אופניים במחיר הזה שמתאימות לך. ב6000 שקל אופני שיכוך מלא חדשות יהיו ברמה נמוכה מאוד. לא מומלץ בכלל בעיני...
ד"א אני מוכר את ה fuel ex שלי ב6000 אתה יכול לראות גם בלוח יד שניה פה בהרים...
http://www.harim.co.il/Yad2/MarketViewItem.asp?ID=153515#Image
|