הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/31/2013 5:14:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  or yochanan עם תוכן  הפוך גוטה, הפוך...
נושא: הפוך גוטה, הפוך... תאריך: 3/31/2013 5:14:00 PM
מחבר/ת: or yochanan

כשאתה מגיע עם הרגליים לרצפה - יש לך סיבה לדאגה.
אתה _לא_ אמור לשבת על האוכף ולהגיע עם הרגליים לרצפה.
יש אינסוף סרטוני הדרכה ביוטיוב בנוגע לרכיבה/כוונונים, כנ"ל בנוגע למאמרים. תשקיע כמה דקות ותשכיל, זה יעשה לך רק טוב.

בנוגע למידות - אתה אכן צריך מידה M, אבל העניין עם הרגליים לא קשור לזה. המידה הגדולה מתבטאת בעיקר באורך הtop tube ("רמה" עליונה), וייתכן שבטווח הרחוק זה יסב לך כאבי גב. מצד שני הגובה שלך הוא גבול תחתון למידה L, ככה שייתכן שלאחר כיוון מוצלח של האופניים הכל יהיה פיקס פוקס.

מה שכן - אם אתה רוכב מתחיל, לטעמי האישי אלו ממש לא אופניים טובות להתחלה. ש"מ מקלות יתר על מידה עם הרוכב, וכפועל יוצא מביאות לרוכבים עם תנועות גוף שגויות. זה כמובן לא נכון בהכרח לכולם, אבל יוצא לי לראות לא מעט אנשים בסינגלים שיושבים על אופניים של 15k אבל רוכבים לא נכון בעליל, וזה עלול להוביל למקרים לא נעימים.

בהינתן שאין לך בעיות גב מיוחדות, אז במקומך הייתי מחפש 29 ז"ק. בתקציב של stump jumper אתה יכול להביא אחלה אופניים.

בהצלחה


חזרה לפורום