טקסט הודעת פורום
| 4/3/2013 8:29:00 AM |
|
נושא: heckler תאריך: 4/3/2013 8:29:00 AM
מחבר/ת: vladi007 קוזמינסקי
היי כך את הקלר . רכבתי עליהם כי שנתיים . פשוט מצויינים . לא יקרים ולא דורשים הרבה תחזוקה . דורסות את הכול וגם מתפסות מעולה . לא תתכזב ! http://www.harim.co.il/Yad2/MarketViewItem.asp?ID=152329#Image
|
חזרה לפורום |
|
|