הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/3/2013 8:29:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  vladi007 קוזמינסקי עם תוכן  heckler
נושא: heckler  תאריך: 4/3/2013 8:29:00 AM
מחבר/ת: vladi007 קוזמינסקי

היי
כך את הקלר . רכבתי עליהם כי שנתיים . פשוט מצויינים . לא יקרים ולא דורשים הרבה תחזוקה .
דורסות את הכול וגם מתפסות מעולה .
לא תתכזב !
http://www.harim.co.il/Yad2/MarketViewItem.asp?ID=152329#Image


חזרה לפורום