הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/3/2013 9:45:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  שמן וגריז לבולם
נושא: שמן וגריז לבולם תאריך: 4/3/2013 9:45:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

גריז - הכי זול שתמצא. לא מדובר במהירויות גבוהות או טמפרטורות קיצוניות, ולכן אין צורך ביקרים והמיוחדים.

לגבי שמן - 80WT נשמע סמיך בטירוף. בבולמים של מאניטו משתמשים ב5WT. אם זכרוני לא מטעה אותי פוקס משתמשים בסמיכות 15WT, אבל בטח לא 80.
אין לי כרגע פנאי, אבל מאמין שתוכל למצוא ברשת המלצה למידת הסמיכות.

לגבי סוג השמן - קניתי לי בקבוק ליטר של שמן טלסקופים סינטטי מחנות אופנועים. זה לא זול - אבל מספיק להמון טיפולים לכל הבולמים שלי. השמן הסינטטי עמיד יותר לאורך זמן, כך שאני יכול לדחות את הטיפולים מעבר להמלצות היצרן.
אבל היצרנים משתמשים בשמן מינראלי, כך שגם זו בחירה טובה.

בהצלחה


חזרה לפורום